Hvordan lykkes med ditt event
CAPA har solgt eventer på kino i lang tid, og har gjennom dette opparbeidet seg en del erfaring i hvordan bedrifter kan dra nytte av slike eventer. Cecilie Larsen Noer har jobbet i CAPA Kinoreklame i 14 år og er vår absolutte ekspert når det kommer til lekne og kreative eventer på kinoen. Her er hennes tips for å få mest mulig ut av pengene, og gjøre ditt filmevent til et langtlevende markedsføringsstunt. Artikkelen er delt opp i tre deler, og det er mulig å laste ned vår sjekkliste for event og konferanse!
Få eventet ditt til å vare lengst mulig - Slik lykkes du med eventmarkedsføring i filmens univers
Eventmarkedsføring er perfekt å bruke når man ønsker å skape oppmerksomhet rundt en merkevare ved hjelp av et arrangement. Det kan være alt fra utdeling av vareprøver til store konserter og begivenheter som samler tusenvis av mennesker. Målet med et slikt event er å skape positive assosiasjoner til merkevaren, eller spre ordet. For eksempel ved å arrangere en åpningsfest for en ny butikk, eller gjøre stas på kunder som har bestilt en ny bilmodell.
Det er en jungel der ute, men vi har samlet sammen noen gode tips og triks til deg fra vår ekspert.
Cecilie Larsen Noer er Activation Sales Manager i CAPA Kinoreklame. Hun har jobbet i CAPA i 14 år, først med lokalt salg, deretter med nasjonalt salg. Og nå jobber hun aktivt med event, konferanse, og alt det kreative du kan gjøre på en kino.
Nå har hun samlet sammen de beste triks og tips til hvordan du kan skape et event som varer lenge. Du kan også laste ned vår sjekkliste for event og konferanse her.
.
%20(1600x900))
Fokus på kunden
Kundeklubber, lansering av nytt produkt og kundeoppfølging. Her er tipsene om hvordan et event kan gi deg fokus på dine eksisterende kunder.
%20(1600x900))
Hvordan skal du holde eventet?
Du har valgt ut en målgruppe, og bestemt deg for et type event du vil ha. Men, hvilke elementer får eventet ditt til å bli best mulig?
%20(1600x900))
Eksklusivitet og rød løper
Vi liker å føle oss spesielle og viktige. Her er enkle tips og triks til hvordan du kan skape en eksklusiv følelse på akkurat ditt event.
Vi er strålende fornøyd med å kunne avholde verdenslanseringen på Odeon Oslo. Kinoopplevelsen ga en ny dimensjon til lanseringen, og var en fin og innovativ måte å gjøre dette på som virkelig ga mersmak.
Christine Eiken Winther
Kommunikasjonssjef Škoda
Harald A. Møller
Dette er våre utleiesteder til konferanse, kurs og events
Lokaler til leie Oslo
Lokaler til leie Sandvika
Lokaler til leie Oslo Sentrum - Eldorado
Lokaler til leie Moss
Konferanserom i alle størrelser
Vi gjør det vi kan for å skreddersy arrangementet ditt etter dine behov. Om du ønsker å holde et kurs for dine ansatte eller en større konferanse for kunder og medarbeidere, har vi fasilitetene som gir deg det beste utgangspunktet for et vellykket arrangement.
Du kan velge flotte konferanserom i flere forskjellige størrelser. Salene har de største skjermene i markedet med god lyd og utmerket ventilasjon. Du har muligheten til å leie kinosaler fra 40 til 467 sitteplasser.
Fokus på smittevern og den gode opplevelsen
%20(1600x900))
Alle våre saler er store med god plass slik at det kan opprettholdes god avstand mellom gjester. Vi har stort fokus på smittevern og det er til enhver tid trygt å arrangere en konferanse eller event hos oss.
Å holde konferansen eller arrangementet ditt på kino gir deg et annerledes og unikt miljø. Du oppnår fult fokus fra deltakerne i salen og teknikken er alltid på plass. Det er faktisk så enkelt.