Filmpakker


Segmentering på kino!


CAPA gir deg som annonsør muligheten til å segmentere reklamekampanjen din. Vi har valgt å plassere filmene på kino i tre forskjellige filmpakker: Ungdom, Prime og Familie. På denne måte kan du som annonsør treffe akkurat din kommunikasjonsmålgruppe.

Målgruppen man treffer på kino skiller seg ut og blir sett på som attraktiv for annonsører.

Kinogjengeren lever en aktiv livsstil med sport/friluftsaktiviteter, reise, kulturelle arrangementer, cafèliv og restaurantbesøk.  De er teknisk interessert og alltid oppdatert på nye trender. Den aktive livsstilen reflekteres i kinopublikummet sitt mediebruk. 

De ser mindre på TV og leser sjeldnere avis enn resten av befolkningen, noe som gjør at det er en målgruppe som er vanskeligere å treffe. Kinopublikummet er en kjøpesterk målgruppe som kommer fra husholdninger med høy utdanning og-inntekt. Samtidig bruker de mye penger på shopping.

I tillegg er kinopublikummet sterkt overrepresentert blant opinionsleder delen av befolkningen. Dette betyr at de har stor innflytelse og er ofte rollefigurer i sin omgangskrets. 

De sprer reklamebudskapet videre!

Les mer om målgruppene i de forskjellige pakkene ved å klikke på boksene til høyre.

WiPlog