Off-Screen

 

Opplevelsesbasert markedsføring

I dagens  fragmenterte mediemarked er det viktig å se på hvordan man når forbrukeren, og hva forbrukeren sitter igjen med av følelser/ informasjon etter endt kampanje. Det handler om å la forbrukeren oppleve produktet gjennom underholdning, interaksjon og interaktivitet, dette kan igjen skape  viral effekt som sprer budskapet også utenfor kinoarenaen. (sosiale medier)

 "Tell me and I forget, teach me and I remember, involve me and I learn".

Sitat Benjamin Franklin

Kino er en unik arena for opplevelsesbasert markedsføring. Publikumet er en attraktiv målgruppe for de fleste annonsører, og på kinoen har de både tid og ønske om å bli engasjert, involvert og underholdt. De er i en positiv modus, og som annonsør har du her en unik mulighet til å snakke med forbruker én til én.

CAPA tilbyr rådgivning, utvikling og gjennomføring av Off Screen aktiviteter på kino, og vi kan skreddersy kreative løsninger for deres bedrift, både når det gjelder B2C og B2B.

Trykk på ikonene på høyre for å lese mer om våre Off Screen produkter

 


WiPlog