Foredrag: The Value of Proximity and Location Marketing

CAPA hadde et innlegg på ANFOs årlige ADTECH: Programmatisk konferanse 14. juni, hvor Digital Product Manager Erling Hjorthaug fikk gleden av å snakke om hvordan vi bruker teknologi til å bygge en bro mellom kinoenes fysiske verden og forbrukernes digitale verden. 

CAPA har jobbet i proximity økosystemet i over tre år sammen med start-ups som Fluxloop og Unacast, og har allerede rukket å bygge endel erfaring rundt dette temaet. Hjorthaugs vinkling på foredraget hos ANFO var på hvilke måter proximity kan gi verdiøkning i markedsføringsmiksen, og hvordan CAPA har brukt proximity til å utvide produktporteføljen og få større innsikt om kinopublikummet. 

"ADTECH: Programmatisk er et av de beste seminarene på dette feltet i Norge, med utrolig dyktige foredragsholdere. Det å få lov til å stå på scenen foran 450 tilskuere og presentere hva vi i CAPA gjør var kjempegøy", sier Hjorthaug.

Ta kontakt med Erling Hjorthaug dersom du ønsker å få presentasjonen tilsendt, eller ønsker mer informasjon om proximity.